U okviru Sektora za pravne, financijske poslove i javne nabave osnovane su tri unutarnje organizacijske
jedinice i to:
a) Odjel za pravne
i opće poslove;
b) Odjel za financijsko-materijalne poslove;
c) Odjel za provođenje
postupaka javnih nabava.
Odjel za pravne
i opće poslove vrši
izradu normativnih akata Službe; priprema prijedloge akata koje Služba upućuje
Vijeću ministara Bosne i Hercegovine; obavlja upravno-pravne poslove; vrši
pravne, kadrovske i opće poslove; vrši poslove u vezi zasnivanja i prestanka
radnog odnosa zaposlenih u Službi; vodi sve potrebne evidencije koje proizilaze
iz radnog odnosa; priprema sve vrste ugovora; vrši poslove u vezi ostvarivanja prava iz zdravstvenog
i mirovinskog osiguranja; vodi zapisnike sa sjednica Stručnog kolegija Službe;
vodi pisarnicu Službe i arhiviranje dokumentacije; vrši prijem i otpremu pošte
za potrebe institucija Bosne i Hercegovine; vodi evidenciju o nekretninama na
kojima pravo raspolaganja imaju institucije Bosne i Hercegovine, obavlja
poslove koordinatora postupka procjene utjecaja i e-konzultacije u izradi
pravnih propisa u Službi.
Odjel za financijsko-materijalne poslove vrši
poslove izrade financijskih planova; prati odobrena i utrošena sredstva po ekonomskim
pozicijama; izrada financijskih izvješća zakonom propisanih, izrada godišnjih
financijskih izvješća, vodi evidenciju stalnih sredstava, inventara, kao i sve
knjigovodstveno-financijske poslove; surađuje sa Ministarstvom financija i
trezora, ovlaštenim revizorima i odgovornim službenicima za predmetnu oblast;
izvješće prema proračunu, poslove iz područja plaća, materijalnih troškova i
druge analitičko planske poslove, priprema fakture; pravi realizaciju pruženih
usluga i ispostavljenih faktura, vodi proračunske knjige sredstva i utrošak
sredstava po pozicijama, vrši blagajničke poslove, evidencije svih naknada, te
štampanje i umnožavanje i povezivanje štampanih i umnoženih materijala; vrši
utovar i istovar materijala, roba, opreme i inventara, prijenos inventara,
roba, ambalaže i materijala od pojedinih korisnika usluga.
Odjel za provođenje postupaka javnih nabava vrši provođenje postupaka javnih nabava za potrebe
Službe; priprema i objedinjuje zahtjeve proračunskih korisnika za javne nabave;
priprema tendersku dokumentaciju, ugovore i sačinjava obavještenja za objavu u
„Službenom glasniku BiH“; sačinjava odgovore na prigovore/žalbe ponuđača;
sačinjava plan nabava sukladno s odobrenim proračunom; prati izmjene zakonske
regulative iz oblasti javnih nabava i predlaže izmjene u internim aktima
Službe; pruža tehničku i savjetodavnu pomoć svim organizacijskim jedinicama
Službe u vezi pripreme zahtjeva i specifikacija; pruža savjetodavnu pomoć
rukovodstvu Službe iz oblasti javnih nabava.